Skuteczny wizerunek
w biznesie

190 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Skuteczny wizerunek w biznesie

Zastanawiasz się, na czym polega budowanie skutecznego wizerunku w biznesie? Odpowiedzią jest nasz kurs, który świetnie sprawdza się na każdym etapie rozwoju kariery, również na samym początku. Wśród codziennych działań, które są skupione wokół tzw. personal branding należy wymienić: wywieranie dobrego, pierwszego wrażenia na nowo poznanych osobach, umiejętne podtrzymywanie relacji, networking, przełamywanie stereotypów i niekierowanie się uprzedzeniami, troskę o wygląd zewnętrzny – ubiór i pielęgnację, pozornie drobne gesty o niebagatelnym znaczeniu, staranną korespondencję czy świadomą komunikację interpersonalną.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie liderów, kadry kierowniczej, menedżerów oraz kandydatów na liderów jak też wszystkich, którzy w swojej pracy stykają się z pracą w grupie do tworzenia skutecznego i efektywnego wizerunku.

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Poznaj swoją wartość – komponenty Twojego wizerunku.

1.Wizerunek twórczy i kreacja odtwórcza.

  • Wokół definicji
  • Podstawowe strategie kreowania wizerunku

2. Pierwsze wrażenie jako podstawa nawiązywania relacji.

  • Wygląd zewnętrzy (aparycja)
  • Zachowanie
  • Słowa

Wybierz najlepiej – nauka świadomego kreowania wizerunku personalnego.

1. Stwórz własną markę – dla kobiet.

  • „Słaba płeć”, a jednak… – między żeńskością a stereotypami.
  • Kreuj się przez strój i nie tylko…
  • Skompletuj garderobę, czyli szafa kobiety biznesu.
  • Nie samym strojem człowiek żyje, czyli w dalszym ciągu o kreowaniu wizerunku poprzez… wygląd.

2. Stwórz własną markę – dla mężczyzn.

  • Pozycja mężczyzny w biznesie.
  • Męska garderoba biznesowa.
  • Pozostałe komponenty męskiego wizerunku biznesowego.

X-FACTOR, czyli: dlaczego firmowy wizerunek jest tak ważny?

1. Firmowe re-prezentacje.

  • Plastyka firmowego wizerunku
  • Dąż – od planu do prezentacji, czyli firmowe wizytówki – realne i wirtualne
  • Klasyka wizytownika

2. Miej gest, czyli: jak promować markę firmy „przy okazji”?

  • Ustąp pierwszeństwa!
  • Jak młoda para, czyli kłopoty z wyznaczaniem miejsc przy biznesowym biesiadowaniu.
  • Poznajmy się bliżej – etykieta przedstawiania.
  • Jak cię widzą, tak cię piszą – jak piszesz, tak cię odbierają…
    – etykieta korespondencyjna.

Ty i Twoja marka – wizerunek jako projekt (współ)finansowany ze środków osobistych.

1. Bądź swoim koordynatorem, czyli o kreowaniu się przez słowo, ciało, gest.

  • Powitania
  • Konwersacja telefoniczna
  • Jak konstruować przekonujące wypowiedzi?

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (44 votes)