Kurs Wizerunek w Biznesie

 

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie liderów, kadry kierowniczej, menedżerów oraz kandydatów na liderów jak też wszystkich, którzy w swojej pracy stykają się z pracą w grupie do tworzenia skutecznego i efektywnego wizerunku.

Kurs Wizerunek w Biznesie

Kurs Wizerunek w Biznesie

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

Kurs Wizerunek w Biznesie

Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą (nieobowiązkowa)

Literatura dostępna online

Kurs Wizerunek w Biznesie1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski

2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz

3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy

4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

MODUŁ I

Poznaj swoją wartość – komponenty Twojego wizerunku.

1. Wizerunek twórczy i kreacja odtwórcza.

a) Wokół definicji.

b) Podstawowe strategie kreowania wizerunku.

2. Pierwsze wrażenie jako podstawa nawiązywania relacji.

a) Wygląd zewnętrzy (aparycja).

b) Zachowanie.

c) Słowa.

Kurs Wizerunek w Biznesie

Kurs Wizerunek w Biznesie

MODUŁ II

Wybierz najlepiej – nauka świadomego kreowania wizerunku personalnego.

1. Stwórz własną markę – dla kobiet.

a) „Słaba płeć”, a jednak… – między żeńskością a stereotypami.

b) Kreuj się przez strój i nie tylko…

c) Skompletuj garderobę, czyli szafa kobiety biznesu.

d) Nie samym strojem człowiek żyje, czyli w dalszym ciągu o kreowaniu wizerunku poprzez… wygląd.

2. Stwórz własną markę – dla mężczyzn.

a) Pozycja mężczyzny w biznesie.

b) Męska garderoba biznesowa.

c) Pozostałe komponenty męskiego wizerunku biznesowego.

MODUŁ III

X-FACTOR, czyli: dlaczego firmowy wizerunek jest tak ważny?

1. Firmowe re-prezentacje.

a) Plastyka firmowego wizerunku.

b) Dąż – od planu do prezentacji, czyli firmowe wizytówki – realne

i wirtualne.

c) Klasyka wizytownika.

2. Miej gest, czyli: jak promować markę firmy „przy okazji”?

a) Ustąp pierwszeństwa!

b) Jak młoda para, czyli kłopoty z wyznaczaniem miejsc przy biznesowym biesiadowaniu.

c) Poznajmy się bliżej – etykieta przedstawiania.

d) Jak cię widzą, tak cię piszą – jak piszesz, tak cię odbierają…

etykieta korespondencyjna.

MODUŁ IV

Ty i Twoja marka – wizerunek jako projekt (współ)finansowany ze środków osobistych.

1. Bądź swoim koordynatorem, czyli o kreowaniu się przez słowo, ciało, gest.

a) Powitania.

b) Konwersacja telefoniczna.

c) Jak konstruować przekonujące wypowiedzi?


Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego

1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.

2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.

3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Zobacz więcej

O Firmie

Aktualne Kursy

Kurs Wizerunek w Biznesie online – Zapraszamy !

About the Author