Kurs Specjalista ds. Social Media

Gdzie mogę podjąć pracę po ukończeniu kursu ?

1. Kurs wprowadza od podstaw w praktykę prowadzenia social media marketingu. Szkolenie skierowane dp osób związanych z marketingiem – specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, managerów ds. komunikacji.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

1. Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.

2. Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.

Kurs Specjalista ds. Social Media

Kurs Specjalista ds. Social Media

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

Kurs Specjalista ds. Social Media

Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą (nieobowiązkowa)

W celu osiągnięcia pełnej wiedzy i bardzo dobrej znajomości treści zakresowej szkolenia.

Kurs Specjalista ds. Social Media1. Michał Sadowski„Rewolucja social media”

2.  Anna Miotk„Skuteczne social media”

3. Monika Czaplicka „Zarządzanie kryzysem w social media”

Literatura dostępna online

1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski

2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz

3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy

4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

Kurs Specjalista ds. Social Media

Kurs Specjalista ds. Social Media

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

1. Wstęp, Wprowadzenie – definicje, znaczenia

2. Rodzaje mediów społecznościowych

3. Typy użytkowników w social media

4. Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach

5. Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki

6. Marketing w mediach społecznościowych – YouTube

7. Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie

8. Snapchat

9. Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –

Wskazówki i porady

10. Znaczenie social media w budowaniu marki firmy

11. Budowanie strategii marketingowej w social media

12. Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media

13. Social media narzędziem public relations

14. Obsługa klienta w mediach społecznościowych

15. Influenserzy


Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego

1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.

2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.

3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Zobacz więcej

O Firmie

Aktualne Kursy

Kurs Specjalista ds. Social Media online – Zapraszam !

About the Author