Kurs Specjalista ds. Social Media

 

Kurs Specjalista ds. Social Media

Kurs Specjalista ds. Social Media

Kurs Specjalista ds. Social Media

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

1. Wstęp, Wprowadzenie – definicje, znaczenia

2. Rodzaje mediów społecznościowych

3. Typy użytkowników w social media

4. Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach

5. Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki

6. Marketing w mediach społecznościowych – YouTube

7. Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie

8. Snapchat

9. Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –

Wskazówki i porady

10. Znaczenie social media w budowaniu marki firmy

11. Budowanie strategii marketingowej w social media

12. Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media

13. Social media narzędziem public relations

14. Obsługa klienta w mediach społecznościowych

15. Influenserzy

Materiał video

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe ?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?

9. Jak zacząć marketing internetowy ?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?

 

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

 

Gdzie mogę podjąć pracę po ukończeniu kursu ?

1. Kurs wprowadza od podstaw w praktykę prowadzenia social media marketingu. Szkolenie skierowane dp osób związanych z marketingiem – specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, managerów ds. komunikacji.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

1. Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.

2. Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.

 

Kurs Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. social media

Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Kurs wprowadza od podstaw w praktykę prowadzenia social media marketingu. Szkolenie skierowane dp osób związanych z marketingiem – specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, managerów ds. komunikacji.

Cena kursu online: 250.00 PLN  

zapisz się          przebieg kursu          program kursu

Cena kursu stacjonarnego: 800.00 PLN

 

Specjalista ds. social media
Choć media społecznościowe są używane przez miliony użytkowników, znikomy procent posiada kwalifikacje, by zajmować się tym zawodowo, w ramach prowadzenia kont firmowych czy instytucjonalnych. To jeden z nowszych zawodów, który wymaga codziennego skupienia na takich obowiązkach, jak: tworzenie i publikowanie postów w formie tekstu, wideo, grafiki, zdjęcia; analiza statystyk; interakcje z odbiorcami – odpowiedzi na komentarze, oznaczanie użytkowników, polubienia, udostępnienia, wymiana wiadomości; prowadzenie kampanii reklamowych; sukcesywne budowanie zasięgu; współpraca ze specjalistami marketingu, HR czy PR. Do najpopularniejszych narzędzi na tym stanowisku należy zaliczyć portale Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube czy LinkedIn.

Kurs Specjalista ds. Social Media online – Zapraszam !

About the Author