Kurs Wywieranie Wpływu i Manipulacja

340 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Wywieranie wpływu i manipulacja

Ten kurs przyda się każdemu, kto w codziennej ma styczność z mechanizmami manipulacji, ale i sam stara się wywrzeć określony wpływ na swoje otoczenie. Dotyczy to między innymi handlowców, pracowników korporacji czy osób prowadzących działalność gospodarczą. To zaskakujące, jak wiele korzyści może przynieść w codziennym życiu stosowanie reguł społecznych (maksymalizacji korzyści, uproszczonej oceny szans, kontrastu, wzajemności, konsekwencji, lubienia, niedostępności, autorytetu czy społecznego dowodu słuszności), a także języka perswazji i technik psychomanipulacji. W zakresie obowiązków ekspertów w zakresie sprzedaży leży dostosowanie powyższych metod do swoich obowiązków i celów marketingowych.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie, skierowane do osób które chcą wpływać na innych sprawnie używając metod perswazji, jak i dla tych, którzy pragną obronić się przed manipulacją .Głównym celem szkolenia jest przygotowanie liderów, kadry kierowniczej, menedżerów oraz kandydatów na liderów jak też wszystkich, którzy w swojej pracy stykają się z pracą w grupie do tworzenia skutecznego i efektywnego wizerunku.

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Psychiczne aspekty, a wpływanie na innych

  1. Wprowadzenie
  2. Osobowość
  3. Temperament
  4. Inteligencja
  5. Potrzeby

 

Wpływanie na psychikę i jej mechanizmy obronne

  1. Identyfikacja
  2. Wypieranie
  3.  Projekcja
  4. Tworzenie objawów
  5. Przeniesienie
  6. Sublimacja
  7. Reakcje upozorowane
  8. Unikanie
  9. Racjonalizacja
  10. Znieczulanie
  11. Odgradzanie się
  12. Ucieczka w bezsilność
  13. Kreowanie ról
  14. Opancerzanie uczuć

 

Reguły społeczne jako narzędzie wywierania wpływu. Dlaczego ulegamy manipulacji?

  1. Reguła maksymalizacji korzyści
  2. Reguła uproszczonej oceny szans
  3. Zasada kontrastu
  4. Reguła wzajemności
  5. Reguła konsekwencji
  6. Reguła lubienia
  7. Reguła niedostępności
  8. Reguła autorytetu
  9. Społeczny dowód słuszności

Skuteczne przekonywanie – perswazja

  1. Definicja perswazji
  2. Poznanie rozmówcy
  3. Język perswazji
  4. Fazy procesu perswazyjnego
  5. Psychomanipulacja
  6. Definicja
  7. Kto ulega psychomanipulacji?
  8. Techniki psychomanipulacji

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (54 votes)