250 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Trener Sprzedaży

Masz doświadczenie w sprzedaży? Najwyższa pora, aby zacząć się nim dzielić, oczywiście z zyskiem… Nasz kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem szkoleń dla innych handlowców. Twoja praca polega wówczas na organizowaniu prelekcji, promowaniu własnej marki – specjalisty, tworzeniu kursów online i prezentacji multimedialnych, wymyślaniu i przeprowadzaniu ćwiczeń, wygłaszaniu mów motywacyjnych oraz wykładów, redagowaniu materiałów szkoleniowych. Swoim klientom opowiadasz o takich zagadnieniach, jak procesy sprzedaży, motywy decyzji, dysonans pozazakupowy, prokliencki model sprzedaży czy psychologiczne typy klientów.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy.

Kurs pomaga w pojęciu pracy:
Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

  1. Profesjonalne techniki sprzedaży
  2. Formy sprzedaży
  3. Proces sprzedaży a kobiety i mężczyźni
  4. Analiza zachowania nabywcy
  5. Idealny handlowiec
  6. Pozytywne nastawienie
  7. Charakterystyka klientka + role w procesie zakupu
  1. Motywy decyzji klienta
  2. Reakcja nie
  3. Dysonans pozakupowy
  4. Znaczenie indywidualnego traktowania klienta
  5. Magiczne słowa ułatwiające sprzedaż
  6. Przyczyny niezadowolenia klientów
  7. Profesjonalna obsługa klientów
  8. Pro kliencki model sprzedaży
  9. O komunikacji interpersonalnej
  1. Szczegółowa analiza etapów pro klienckiego modelu sprzedaży
  2. Psychologiczne typy klientów
  3. Trudności w obsłudze klientów

(nieobowiązkowy na egzaminie)

  1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
  2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
  3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
  4. Personal branding szkolenie
  5. Jak stworzyć stronę internetową? Poradnik
  6. Określenie grupy docelowej w marketingu
  7. Jak sformułować cele marketingowe?
  8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
  9. Jak zacząć marketing internetowy?
  10.  Ciekawe posty na facebooka! Co warto wrzucać?

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (56 votes)