Kurs Trener Sprzedaży
250 PLN
Cena kursu
TAK
Filmy
14 dni
Gwarancja zwrotu
60 h
Czas trwania
TAK
Certyfikat
Trener Sprzedaży
Masz doświadczenie w sprzedaży? Najwyższa pora, aby zacząć się nim dzielić, oczywiście z zyskiem… Nasz kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem szkoleń dla innych handlowców. Twoja praca polega wówczas na organizowaniu prelekcji, promowaniu własnej marki – specjalisty, tworzeniu kursów online i prezentacji multimedialnych, wymyślaniu i przeprowadzaniu ćwiczeń, wygłaszaniu mów motywacyjnych oraz wykładów, redagowaniu materiałów szkoleniowych. Swoim klientom opowiadasz o takich zagadnieniach, jak procesy sprzedaży, motywy decyzji, dysonans pozazakupowy, prokliencki model sprzedaży czy psychologiczne typy klientów.
Przebieg kursu
- Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
- Uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
- Zaliczasz egzamin wewnętrzny – minimum 70% poprawnych odpowiedzi – w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
- Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy.
Kurs pomaga w pojęciu pracy:
Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.
O nas
Szybki kontakt
Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych
Zaufało nam ponad
17 000 osób
Pewność wyboru
szybki kontakt
KRIS - Bezpieczeństwo
zaufało nam ponad 17 000 osób
Pewność wyboru
Materiał dydaktyczny
- Profesjonalne techniki sprzedaży
- Formy sprzedaży
- Proces sprzedaży a kobiety i mężczyźni
- Analiza zachowania nabywcy
- Idealny handlowiec
- Pozytywne nastawienie
- Charakterystyka klientka + role w procesie zakupu
- Motywy decyzji klienta
- Reakcja nie
- Dysonans pozakupowy
- Znaczenie indywidualnego traktowania klienta
- Magiczne słowa ułatwiające sprzedaż
- Przyczyny niezadowolenia klientów
- Profesjonalna obsługa klientów
- Pro kliencki model sprzedaży
- O komunikacji interpersonalnej
- Szczegółowa analiza etapów pro klienckiego modelu sprzedaży
- Psychologiczne typy klientów
- Trudności w obsłudze klientów
(nieobowiązkowy na egzaminie)
- Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
- Do czego służy i co to jest strona internetowa
- Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
- Personal branding szkolenie
- Jak stworzyć stronę internetową? Poradnik
- Określenie grupy docelowej w marketingu
- Jak sformułować cele marketingowe?
- Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
- Jak zacząć marketing internetowy?
- Ciekawe posty na facebooka! Co warto wrzucać?
Opinie naszych klientów
Marcin Woźniak2022-02-28polecamBeata Wieczorek2022-02-24Wszystkim polecam kurs . Bezcenna wiedza, miła i profesjonalna obsługa.Renata Karasińska2022-01-25uczestniczyłam w kursie z podstaw cukiernictwa, wiele przydatnych informacji, jestem bardzo zadowolonadk. Mariusz Wrzesiński2022-01-23Jestem naprawdę bardzo zadowolony z kursu i samego szkolenia. Dużo dobrej wiedzy i naprawdę wszystko na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam.Paweł Kozowicz2022-01-21bardzo dobra firma.SOUS Gdansk2022-01-15Bardzo polecam tą firmę i jej kursy.Woy2022-01-15Bardzo dobry kontakt z firmą.Ciekawe i przydatne materiały do nauki.Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z tej formy nauki.Ania K.2022-01-12Można uzyskać dużo wiedzy za małe pieniądze.Adam Mielczarek Mielczarek2022-01-03Bardzo dobra firma!Świetny kontakt!???Daniela Mysiorek2021-09-18Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z usług firmy.Egzamin zdany za pierwszym razem.Kontakt z firmą bardzo dobry