Kurs Specjalista E-Biznesu
Materiał dydaktyczny
1. Wprowadzenie
Pojęcie e-biznesu
Podstawowe pojęcia w e-biznesie
Zalety e-biznesu
4 najważniejsze elementy e-biznesu
2. E-biznes – charakterystyka
Gospodarka elektroniczna
Ekonomia w e-biznesie
Funkcjonowanie oraz mechanizmy gospodarki sieciowej
Rodzaje transakcji, rynki dóbr i usług w e-biznesie
Tworzenie relacji i sieci
3. Różne strategie w e-biznesie
Trójkąt strategiczny
4. Różne modele e-biznesu wg P. Greenspuna
5. Budowanie świadomości marki w e-biznesie – branding
Poznanie grupy docelowej
Pozycjonowanie i branding
Różne sposoby na nazwanie serwisu www e-firmy
6. Automatyzacja w e-biznesie
Automatyzacja jako klucz do sukcesu w e-biznesie
Outsourcing
7. Dystrybucja w e-biznesie
Strony internetowe
Sklep internetowy
Partner strategiczny
Aukcje internetowe
8. Zasady copywritingu
AIDA
Pisanie o korzyściach, które są poparte cechami
Zasada 3 czynników
Oddziaływanie na emocje – wizualizacje
Najskuteczniejsza technika w copywritingu – napisz, poczekaj, zredaguj
9. E-mail marketing
E-zin
Newsletter
Kursy e-mailowe
Komercyjne mailingi
10. Skuteczne maile – struktura i zasady tworzenia
Budowa maila – zasady
Porady dotyczące pisania skutecznych maili
11. Marketing w e-biznesie
Pojęcie świadomego marketingu
Kampania reklamowa
Wskaźniki marketingowe
Mechanika działania dźwigni marketingowej
Skuteczność kampanii reklamowych (wskaźnik CR)
Sposób na sprawdzenie, czy naszą e-firmę stać na reklamę
12. Prowadzenie e-biznesu – wskazówki
Zmiany w kulturze pracy
Zarządzanie zmianami
Planowanie w e-biznesie
13. Przekształcanie biznesu w e-firmę
Powołanie zespołu
Określenie kierunku zmian
Poznanie klienta
Analiza istniejących procesów
Upraszczanie procedur
Planowanie i przygotowanie technicznych oraz alternatywnych rozwiązań
Materiał video
1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
4. Personal branding szkolenie
5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
6. Określenie grupy docelowej w marketingu
7. Jak sformułować cele marketingowe ?
8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?
9. Jak zacząć marketing internetowy ?
10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?
Przebieg kursu
1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
3. zaliczasz egzamin wewnętrzny
– minimum 70% poprawnych odpowiedzi
– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
4. na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
5. poznaj szczegółowy przebieg szkolenia – tutaj
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy. Kurs pomaga w pojęciu pracy: Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.
Specjalista E-biznesu
Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem rozwojowym. Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów marketingowych. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy.
Cena kursu online: 350.00 PLN
zapisz się przebieg kursu program kursu
Cena kursu stacjonarnego: 1200.00 PLN
Specjalista e-biznesu
Rynek e-commerce z roku na rok staje się coraz istotniejszy zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Biznes przeniesiony do sieci może być niezwykle dochodowym biznesem, wymaga jednak kompetencji, zrozumienia istoty handlu online, który pod wieloma względami różni się od tradycyjnego. Specjalista e-biznesu, zdobywający wiedzę między innymi z tego kursu, jest przygotowany zarówno do pracy w dziale handlu i marketingu, jak i założenia własnego sklepu. Wśród jego codziennych obowiązków należy wymienić tworzenie opisów produktów (lub zlecanie ich przygotowania), administrowanie sklepem, księgowanie płatności, kontrolowanie finansów, kontakt z klientami, działania promocyjne czy wprowadzanie nowych produktów do asortymentu. Jednym słowem, specjalista ma na celu rozwój e-sklepu i stopniowe zwiększanie jego rentowności.