Kurs specjalista ds. social media
250 PLN
Cena kursu
TAK
Filmy
14 dni
Gwarancja zwrotu
60 h
Czas trwania
TAK
Certyfikat
Specjalista ds. social media
Choć media społecznościowe są używane przez miliony użytkowników, znikomy procent posiada kwalifikacje, by zajmować się tym zawodowo, w ramach prowadzenia kont firmowych czy instytucjonalnych. To jeden z nowszych zawodów, który wymaga codziennego skupienia na takich obowiązkach, jak: tworzenie i publikowanie postów w formie tekstu, wideo, grafiki, zdjęcia; analiza statystyk; interakcje z odbiorcami – odpowiedzi na komentarze, oznaczanie użytkowników, polubienia, udostępnienia, wymiana wiadomości; prowadzenie kampanii reklamowych; sukcesywne budowanie zasięgu; współpraca ze specjalistami marketingu, HR czy PR. Do najpopularniejszych narzędzi na tym stanowisku należy zaliczyć portale Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube czy LinkedIn.
Przebieg kursu
- Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
- Uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
- Zaliczasz egzamin wewnętrzny – minimum 70% poprawnych odpowiedzi – w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
- Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
- Szkolenie przewiduje materiał dydaktyczny na 60 godzin szkoleniowych
Do kogo adresowany jest ten kurs?
- Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.
- Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.
O nas
Szybki kontakt
Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych
Zaufało nam ponad
17 000 osób
Pewność wyboru
szybki kontakt
KRIS - Bezpieczeństwo
zaufało nam ponad 17 000 osób
Pewność wyboru
Materiał dydaktyczny
- Wstęp, Wprowadzenie – definicje, znaczenia
- Rodzaje mediów społecznościowych
- Typy użytkowników w social media
- Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach
- Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki
- Marketing w mediach społecznościowych – YouTube
- Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie
- Snapchat
- Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –
- Wskazówki i porady
- Znaczenie social media w budowaniu marki firmy
- Budowanie strategii marketingowej w social media
- Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media
- Social media narzędziem public relations
- Obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Influenserzy
- Materiał video
- Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
- Do czego służy i co to jest strona internetowa
- Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
- Personal branding szkolenie
- Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
- 6. Określenie grupy docelowej w marketingu
- Jak sformułować cele marketingowe ?
- Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?
- Jak zacząć marketing internetowy ?
- Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?
Opinie naszych klientów
Marcin Woźniak2022-02-28 polecam Beata Wieczorek2022-02-24 Wszystkim polecam kurs . Bezcenna wiedza, miła i profesjonalna obsługa. Renata Karasińska2022-01-25 uczestniczyłam w kursie z podstaw cukiernictwa, wiele przydatnych informacji, jestem bardzo zadowolona dk. Mariusz Wrzesiński2022-01-23 Jestem naprawdę bardzo zadowolony z kursu i samego szkolenia. Dużo dobrej wiedzy i naprawdę wszystko na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam. Paweł Kozowicz2022-01-21 bardzo dobra firma. SOUS Gdansk2022-01-15 Bardzo polecam tą firmę i jej kursy. Woy2022-01-15 Bardzo dobry kontakt z firmą.Ciekawe i przydatne materiały do nauki.Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z tej formy nauki. Ania K.2022-01-12 Można uzyskać dużo wiedzy za małe pieniądze. Adam Mielczarek Mielczarek2022-01-03 Bardzo dobra firma!Świetny kontakt!??? Daniela Mysiorek2021-09-18 Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z usług firmy.Egzamin zdany za pierwszym razem.Kontakt z firmą bardzo dobry