Kurs specjalista ds. social media

250 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Specjalista ds. social media

Choć media społecznościowe są używane przez miliony użytkowników, znikomy procent posiada kwalifikacje, by zajmować się tym zawodowo, w ramach prowadzenia kont firmowych czy instytucjonalnych. To jeden z nowszych zawodów, który wymaga codziennego skupienia na takich obowiązkach, jak: tworzenie i publikowanie postów w formie tekstu, wideo, grafiki, zdjęcia; analiza statystyk; interakcje z odbiorcami – odpowiedzi na komentarze, oznaczanie użytkowników, polubienia, udostępnienia, wymiana wiadomości; prowadzenie kampanii reklamowych; sukcesywne budowanie zasięgu; współpraca ze specjalistami marketingu, HR czy PR. Do najpopularniejszych narzędzi na tym stanowisku należy zaliczyć portale Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube czy LinkedIn.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

  1. Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.
  2. Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

  1. Wstęp, Wprowadzenie – definicje, znaczenia
  2. Rodzaje mediów społecznościowych
  3. Typy użytkowników w social media
  4. Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach
  5. Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki
  6. Marketing w mediach społecznościowych – YouTube
  7. Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie
  8. Snapchat
  9. Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –
  1. Wskazówki i porady
  2.  Znaczenie social media w budowaniu marki firmy
  3.  Budowanie strategii marketingowej w social media
  4.  Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media
  5. Social media narzędziem public relations
  6. Obsługa klienta w mediach społecznościowych
  7. Influenserzy
  1. Materiał video
  2. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
  3. Do czego służy i co to jest strona internetowa
  4. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
  5. Personal branding szkolenie
  6. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
  7. 6. Określenie grupy docelowej w marketingu
  8. Jak sformułować cele marketingowe ?
  9. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?
  10. Jak zacząć marketing internetowy ?
  11. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (48 votes)