Kurs Specjalista ds. Social Media
Materiał dydaktyczny
1. Wstęp, Wprowadzenie – definicje, znaczenia
2. Rodzaje mediów społecznościowych
3. Typy użytkowników w social media
4. Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach
5. Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki
6. Marketing w mediach społecznościowych – YouTube
7. Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie
8. Snapchat
9. Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –
Wskazówki i porady
10. Znaczenie social media w budowaniu marki firmy
11. Budowanie strategii marketingowej w social media
12. Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media
13. Social media narzędziem public relations
14. Obsługa klienta w mediach społecznościowych
15. Influenserzy
Materiał video
1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
4. Personal branding szkolenie
5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
6. Określenie grupy docelowej w marketingu
7. Jak sformułować cele marketingowe ?
8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?
9. Jak zacząć marketing internetowy ?
10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?
Przebieg kursu
1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
3. zaliczasz egzamin wewnętrzny
– minimum 70% poprawnych odpowiedzi
– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
5. poznaj szczegółowy przebieg szkolenia – tutaj
Gdzie mogę podjąć pracę po ukończeniu kursu ?
1. Kurs wprowadza od podstaw w praktykę prowadzenia social media marketingu. Szkolenie skierowane dp osób związanych z marketingiem – specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, managerów ds. komunikacji.
Do kogo adresowany jest ten kurs?
1. Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.
2. Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.
Specjalista ds. social media
Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Kurs wprowadza od podstaw w praktykę prowadzenia social media marketingu. Szkolenie skierowane dp osób związanych z marketingiem – specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, managerów ds. komunikacji.
Cena kursu online: 250.00 PLN
zapisz się przebieg kursu program kursu
Cena kursu stacjonarnego: 800.00 PLN
Specjalista ds. social media
Choć media społecznościowe są używane przez miliony użytkowników, znikomy procent posiada kwalifikacje, by zajmować się tym zawodowo, w ramach prowadzenia kont firmowych czy instytucjonalnych. To jeden z nowszych zawodów, który wymaga codziennego skupienia na takich obowiązkach, jak: tworzenie i publikowanie postów w formie tekstu, wideo, grafiki, zdjęcia; analiza statystyk; interakcje z odbiorcami – odpowiedzi na komentarze, oznaczanie użytkowników, polubienia, udostępnienia, wymiana wiadomości; prowadzenie kampanii reklamowych; sukcesywne budowanie zasięgu; współpraca ze specjalistami marketingu, HR czy PR. Do najpopularniejszych narzędzi na tym stanowisku należy zaliczyć portale Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube czy LinkedIn.