Kurs specjalista ds. social media

250 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Specjalista ds. social media

Choć media społecznościowe są używane przez miliony użytkowników, znikomy procent posiada kwalifikacje, by zajmować się tym zawodowo, w ramach prowadzenia kont firmowych czy instytucjonalnych. To jeden z nowszych zawodów, który wymaga codziennego skupienia na takich obowiązkach, jak: tworzenie i publikowanie postów w formie tekstu, wideo, grafiki, zdjęcia; analiza statystyk; interakcje z odbiorcami – odpowiedzi na komentarze, oznaczanie użytkowników, polubienia, udostępnienia, wymiana wiadomości; prowadzenie kampanii reklamowych; sukcesywne budowanie zasięgu; współpraca ze specjalistami marketingu, HR czy PR. Do najpopularniejszych narzędzi na tym stanowisku należy zaliczyć portale Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube czy LinkedIn.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

  1. Uczestnicy dowiedzą się jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej.
  2. Kursanci zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji.

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny


1. Wstęp
– Wprowadzenie – definicje, znaczenia

2. Rodzaje mediów społecznościowych
– Serwisy społecznościowe
– Blog
– Mikroblogi
– Wiki

3. Typy użytkowników w social media

4. Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach społecznościowych – wskazówki
– Różne przykłady mediów społecznościowych, a odpowiednia pora na publikację postów

5. Promowanie nowego produktu na FB – zasady i wskazówki
– Wprowadzenie
– Wskazówki

6. Marketing w mediach społecznościowych – YouTube
– Wprowadzenie
– Wskazówki i porady jak rozpocząć marketing na YT

7. Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie
– Wprowadzenie
– Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu kampanii marketingowych na Instagramie
– Podsumowanie

8. Snapchat
– Narzędzie sprzedażowe
– Snapchat jako narzędzie marketingowe
– Marketing – zalety aplikacji
– Snapchat, a inne aplikacje

9. Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych – wskazówki i porady

10. Znaczenie social media w budowaniu marki firmy
– Budowanie wizerunku firmy w Internecie i social media – porady .

11. Budowanie strategii marketingowej w social media

12. Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media – zasady 71
– Hashtagi – to warto wiedzieć

13. Social media narzędziem public relations
– Znaczenie zmian w komunikacji prowadzonej za pomocą mediów społecznościowych
– Zasady dotyczące skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych
– Kryzys w social media i sposoby zarządzania nim

14. Social media narzędziem marketingowym
– Potencjał serwisów społecznościowych w marketingu

15. Obsługa klienta w mediach społecznościowych
– Profil konsumenta – klienta w social media
– Kultura pracy w social media
– Netykieta

16. Influenserzy
– Budowanie zaangażowania oraz zasady współpracy z influenserami
– W jaki sposób dotrzeć do influensera?

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (48 votes)