Kurs Pozyskiwanie Klientów
190 PLN
Cena kursu
TAK
Filmy
14 dni
Gwarancja zwrotu
60 h
Czas trwania
TAK
Certyfikat
Skuteczne pozyskiwanie klientów
Wszelkie firmy, które zajmują się handlem lub wspierają w działaniach marketingowych (na przykład agencje call center) są zainteresowane zatrudnieniem specjalistów w zakresie pozyskiwania klientów. Jeżeli zajmujesz się tym, czego dotyczy nasz kurs, każdego dnia wykonujesz wiele połączeń telefonicznych, wysyłasz rozliczne e-maile, prowadzisz dokumentację, przekonujesz do nawiązania współpracy lub zakupu, realizujesz plany firmowe, bierzesz na siebie odpowiedzialność za pozyskanie i poprowadzenie klienta w procesie sprzedażowym lub usługowym.
Przebieg kursu
- Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
- Uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
- Zaliczasz egzamin wewnętrzny – minimum 70% poprawnych odpowiedzi – w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
- Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób prowadzących lub chcących założyć działalność gospodarczą. Osób zainteresowanych marketingiem od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.
O nas
Szybki kontakt

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

Zaufało nam ponad
17 000 osób

Pewność wyboru
szybki kontakt

KRIS - Bezpieczeństwo

zaufało nam ponad 17 000 osób

Pewność wyboru
Materiał dydaktyczny
- Dlaczego tracisz i zdobywasz i tracisz Klientów?
- Czy znasz mocne strony swojego biznes?
- Zatroszcz się o swojego klienta
- Relacje z partnerem biznesowym
- Straciłem klienta biznesowego – co robić?
Najlepsze metody na pozyskiwanie Klientów
- Dialog, jako sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klienta
- Pasywne pozyskiwanie klientów
- Aktywne pozyskiwanie klientów
Gdzie mam szukać Klientów?
- Stwórz bazę kontaktów
- Osobowe źródła informacji i nie tylko…
- Książki telefoniczne
- Najbardziej popularne strony internetowe z danymi teleadresowymi
- Panorama Firm
- Yellow Pages
W jaki sposób zdobyć Klienta ?
- Najważniejsze aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę prowadząc rozmowę z klientem
- Osobowość a typy klientów
- Definicja osobowości
- Definicja temperamentu
Marketing relacyjny
- Znaczenie marketingu relacyjnego (partnerskiego)
- Kształtowanie relacji z klientami
- Znaczenie empatii w marketingu relacyjnym
Klient strategiczny
- Kategorie klientów
- Czynniki decydujące o znaczeniu klienta
- Definicje pojęcia kluczowy klient
- Zasady budowania relacji z kluczowymi klientami
1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
4. Personal branding szkolenie
5. Jak stworzyć stronę internetową? Poradnik
6. Określenie grupy docelowej w marketingu
7. Jak sformułować cele marketingowe?
8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
9. Jak zacząć marketing internetowy?
10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?