Kurs Pozyskiwanie Klientów
Materiał dydaktyczny
Dlaczego tracisz i zdobywasz i tracisz Klientów ?
Czy znasz mocne strony swojego biznesu?
Zatroszcz się o swojego klienta
Relacje z partnerem biznesowym
Straciłem klienta biznesowego – co robić?
Najlepsze metody na pozyskiwanie Klientów
Dialog, jako sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klienta
Pasywne pozyskiwanie klientów
Aktywne pozyskiwanie klientów
Gdzie mam szukać Klientów ?
Stwórz bazę kontaktów
Osobowe źródła informacji i nie tylko…
Książki telefoniczne
Najbardziej popularne strony internetowe z danymi teleadresowymi
Panorama Firm
Yellow Pages
W jaki sposób zdobyć Klienta ?
Najważniejsze aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę prowadząc rozmowę z klientem
Osobowość a typy klientów
Definicja osobowości
Definicja temperamentu
Marketing relacyjny
Znaczenie marketingu relacyjnego (partnerskiego)
Kształtowanie relacji z klientami
Znaczenie empatii w marketingu relacyjnym
Klient strategiczny
Kategorie klientów
Czynniki decydujące o znaczeniu klienta
Definicje pojęcia kluczowy klient
Zasady budowania relacji z kluczowymi klientami
Materiał video
1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
4. Personal branding szkolenie
5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
6. Określenie grupy docelowej w marketingu
7. Jak sformułować cele marketingowe ?
8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?
9. Jak zacząć marketing internetowy ?
10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?
Przebieg kursu
1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
3. zaliczasz egzamin wewnętrzny
– minimum 70% poprawnych odpowiedzi
– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
4. na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
5. poznaj szczegółowy przebieg szkolenia – tutaj
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób prowadzących lub chcących założyć działalność gospodarczą. Osób zainteresowanych marketingiem od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.
Skuteczne pozyskiwanie klientów
Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem rozwojowym. Szkolenie kierowane jest do wszystkich chcących posiąść umiejętności negocjatora – erystyka, doboru argumentów, charyzma, wiedza i doświadczenie. Umiejętności te pozwolą na zrealizowanie wyznaczonych przez CIEBIE celów.
Cena kursu online: 190.00 PLN
zapisz się przebieg kursu program kursu
Cena kursu stacjonarnego: 1100.00 PLN
Skuteczne pozyskiwanie klientów
Wszelkie firmy, które zajmują się handlem lub wspierają w działaniach marketingowych (na przykład agencje call center) są zainteresowane zatrudnieniem specjalistów w zakresie pozyskiwania klientów. Jeżeli zajmujesz się tym, czego dotyczy nasz kurs, każdego dnia wykonujesz wiele połączeń telefonicznych, wysyłasz rozliczne e-maile, prowadzisz dokumentację, przekonujesz do nawiązania współpracy lub zakupu, realizujesz plany firmowe, bierzesz na siebie odpowiedzialność za pozyskanie i poprowadzenie klienta w procesie sprzedażowym lub usługowym.