250 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Efektywne negocjacje w biznesie

W każdej branży, zarówno w mniejszych, jak i większych firmach, można wskazać specjalistów w zakresie negocjacji. Być może to kwestia pewnych naturalnych predyspozycji, ale przede wszystkim nabytej wiedzy i umiejętności interpersonalnych – niektórzy po latach gromadzenia doświadczeń stają się znakomitymi negocjatorami. Nasz kurs jest skierowany do wszystkich osób, które w codziennej pracy są skupione na umawianiu i odbywaniu spotkań, budowaniu relacji i networkingu, perswazji określonych pomysłów, przekonywaniu do zawarcia transakcji, realizowaniu strategicznych założeń swoich firm poprzez dialog i odpowiednio dobraną argumentację.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Kurs negocjacje w biznesie online kierowany jest do wszystkich  chcących posiąść umiejętności negocjatora – erystyka, doboru argumentów, charyzma, wiedza i doświadczenie. Umiejętności te pozwolą na zrealizowanie wyznaczonych  przez CIEBIE  celów.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Jak być skutecznym negocjatorem?

1. Poznaj swoich sprzymierzeńców!

a. Twoje cechy – Twój potencjał.

b. Negocjator – między perfekcjonizmem a słabościami.

c. Typy negocjatorów.

 

2. Nie jesteś sam, czyli jak tworzyć dobry zespół negocjacyjny?

a. Sposoby na podział zadań w zespole, który zwiększy Waszą skuteczność.

b. Lider, oponent, kontroler, czyli wyznaczamy role odgrywane przy stole negocjacyjnym.

c. Inne zabiegi personalne, które pomogą Ci uskutecznić Twoje zamiary.

 

3. Praca zespołowa – wyznaczanie celów i projektowanie porozumienia.

a. Zalety pracy projektowej i pracy w grupie.

Wiem, co robię! – Porady dotyczące świadomego kształtowania negocjacji, jeszcze przed ich rozpoczęciem.

1. Wybór modelu i świadomość stylu jako wyznaczniki sukcesu negocjacyjnego.

a. Wiodące modele negocjacyjne.

b. Style negocjacyjne, z którymi możesz zetknąć się w świecie biznesu.

 

2. Proces przygotowania do negocjacji – detale, których nie można pominąć.

a. Istotne znaczenie procesu przygotowania.

b. Na co zwrócić uwagę, przygotowując się do podjęcia negocjacji?

c. Propozycja rozwiązania jako faworyt albo: dlaczego warto zdecydować się na pracę według projektu BANTA?

d. Czy warto mieć scenariusz? A może lepiej… opracować program?

Działamy! Poznaj tajniki negocjacji, które pomogą Ci zrealizować Twoje biznesowe plany.

1. Struktura organizująca proces negocjacji.

a. Fazy negocjacji, ważne metody i przydatne praktyki.

 

2. Perspektywa porozumienia – dlaczego nieustannie musimy mieć ją na uwadze?

a. W drodze do konsensusu – wspólnota komunikacyjna.

 

3. Figury retoryki negocjacyjnej – chwyty i techniki, czyli taktyka, bez której nie można się obejść.

a. Chwyty i techniki negocjacyjne – uwagi wstępne.

b. Działanie przez ustępowanie – zalecenia ogólne.

c. Sztuka skutecznego przedstawiania żądań.

d. Zbiór technik negocjacyjnych do praktycznego wykorzystania

 

4. Etyka a negocjacje – o czym warto pamiętać?

a. Między perswazją a manipulacją – na co należy uważać stosując niektóre techniki?

b. S.O.S, czyli co robić, gdy partner wdraża zabiegi manipulacyjne?

(Nie)pisane kody, czyli jak radzić sobie w szczególnie wymagających sytuacjach negocjacyjnych.

1. Kody kulturowe i komunikacyjne, których znajomość będzie wspierać Twoje działania.

a. Biznesowe zwyczaje komunikacyjne w wybranych kręgach kulturowych
– wiedza, którą zastosujesz w praktyce.

b. Specyfika pracy z najczęstszymi partnerami Polaków w negocjacjach międzynarodowych.

 

2. Komunikacja perswazyjna i sygnały niewerbalne – kilka słów
o czytaniu między wierszami.

a. Zmysły w świecie biznesu.

b. O granicach, których nie należy przekraczać.

c. Miejsce ma znaczenie.

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (55 votes)