190 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

marketing Internetowy

Coraz więcej firm przekonuje się, że na marketing w Internecie warto przeznaczać znaczną część budżetu reklamowego, tym samym budując wizerunek i pozyskując klientów przede wszystkim online. Dlatego kurs marketing Internetowy online cieszy się tak dużą popularnością a wyspecjalizowani w tym kierunku pracownicy: obsługują media społecznościowe i blogi, koordynują płatną reklamę i organiczne pozycjonowanie, przygotowują i wdrażają kampanie online, odpowiadają za komunikację z klientami i partnerami, analizują statystyki, przygotowują raporty i pozostają na bieżąco z wydarzeniami w Internecie (reagując na nie za pomocą narzędzi RTM – real time marketingu). Kurs marketing Internetowy online jest szkoleniem dla każdego kto chce poznać tajniki marketingu w internecie.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Kurs marketing Internetowy online kierowany jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Marketing w handlu elektronicznym

  1. Marketing relacyjny – główne cechy
  2.  Cele biznesowe takich aplikacji są czworakie:
  3. Rodzaje reklamy internetowej

Wprowadzenie do Gospodarki Elektronicznej

  1. Technologie gospodarki elektronicznej
  2. Rozwiązania e-commerce
  3. Platformy B2B
  4. Płatności elektroniczne

 E-commerce w nowoczesnym biznesie

  1. Rodzaje sklepów – klasyfikacja produktów
  2. Programy do obsługi internetowego sklepu:
  3. Zarządzanie sklepem internetowym

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie  strategii marketingowej?

9. Jak zacząć marketing internetowy?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (47 votes)