Kurs marketing Internetowy
190 PLN
Cena kursu
TAK
Filmy
14 dni
Gwarancja zwrotu
60 h
Czas trwania
TAK
Certyfikat
marketing Internetowy
Coraz więcej firm przekonuje się, że na marketing w Internecie warto przeznaczać znaczną część budżetu reklamowego, tym samym budując wizerunek i pozyskując klientów przede wszystkim online. Dlatego kurs marketing Internetowy online cieszy się tak dużą popularnością a wyspecjalizowani w tym kierunku pracownicy: obsługują media społecznościowe i blogi, koordynują płatną reklamę i organiczne pozycjonowanie, przygotowują i wdrażają kampanie online, odpowiadają za komunikację z klientami i partnerami, analizują statystyki, przygotowują raporty i pozostają na bieżąco z wydarzeniami w Internecie (reagując na nie za pomocą narzędzi RTM – real time marketingu). Kurs marketing Internetowy online jest szkoleniem dla każdego kto chce poznać tajniki marketingu w internecie.
Przebieg kursu
- Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
- Uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
- Zaliczasz egzamin wewnętrzny – minimum 70% poprawnych odpowiedzi – w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
- Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Kurs marketing Internetowy online kierowany jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.
O nas
Szybki kontakt

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

Zaufało nam ponad
17 000 osób

Pewność wyboru
szybki kontakt

KRIS - Bezpieczeństwo

zaufało nam ponad 17 000 osób

Pewność wyboru
Materiał dydaktyczny
Marketing w handlu elektronicznym
- Marketing relacyjny – główne cechy
- Cele biznesowe takich aplikacji są czworakie:
- Rodzaje reklamy internetowej
Wprowadzenie do Gospodarki Elektronicznej
- Technologie gospodarki elektronicznej
- Rozwiązania e-commerce
- Platformy B2B
- Płatności elektroniczne
E-commerce w nowoczesnym biznesie
- Rodzaje sklepów – klasyfikacja produktów
- Programy do obsługi internetowego sklepu:
- Zarządzanie sklepem internetowym
1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
4. Personal branding szkolenie
5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
6. Określenie grupy docelowej w marketingu
7. Jak sformułować cele marketingowe?
8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
9. Jak zacząć marketing internetowy?
10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?