Kurs marketing Internetowy

190 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Marketing internetowy

Coraz więcej firm przekonuje się, że na marketing w Internecie warto przeznaczać znaczną część budżetu reklamowego, tym samym budując wizerunek i pozyskując klientów przede wszystkim online. Wyspecjalizowani w tym kierunku pracownicy: obsługują media społecznościowe i blogi, koordynują płatną reklamę i organiczne pozycjonowanie, przygotowują i wdrażają kampanie online, odpowiadają za komunikację z klientami i partnerami, analizują statystyki, przygotowują raporty i pozostają na bieżąco z wydarzeniami w Internecie (reagując na nie za pomocą narzędzi RTM – real time marketingu).

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Marketing w handlu elektronicznym

  1. Marketing relacyjny – główne cechy
  2.  Cele biznesowe takich aplikacji są czworakie:
  3. Rodzaje reklamy internetowej

Wprowadzenie do Gospodarki Elektronicznej

  1. Technologie gospodarki elektronicznej
  2. Rozwiązania e-commerce
  3. Platformy B2B
  4. Płatności elektroniczne

 E-commerce w nowoczesnym biznesie

  1. Rodzaje sklepów – klasyfikacja produktów
  2. Programy do obsługi internetowego sklepu:
  3. Zarządzanie sklepem internetowym

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie  strategii marketingowej?

9. Jak zacząć marketing internetowy?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?

Opinie naszych klientów

Marcin Woźniak
Marcin Woźniak
2022-02-28
polecam
Beata Wieczorek
Beata Wieczorek
2022-02-24
Wszystkim polecam kurs . Bezcenna wiedza, miła i profesjonalna obsługa.
Renata Karasińska
Renata Karasińska
2022-01-25
uczestniczyłam w kursie z podstaw cukiernictwa, wiele przydatnych informacji, jestem bardzo zadowolona
dk. Mariusz Wrzesiński
dk. Mariusz Wrzesiński
2022-01-23
Jestem naprawdę bardzo zadowolony z kursu i samego szkolenia. Dużo dobrej wiedzy i naprawdę wszystko na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam.
Paweł Kozowicz
Paweł Kozowicz
2022-01-21
bardzo dobra firma.
SOUS Gdansk
SOUS Gdansk
2022-01-15
Bardzo polecam tą firmę i jej kursy.
Woy
Woy
2022-01-15
Bardzo dobry kontakt z firmą.Ciekawe i przydatne materiały do nauki.Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z tej formy nauki.
Ania K.
Ania K.
2022-01-12
Można uzyskać dużo wiedzy za małe pieniądze.
Adam Mielczarek Mielczarek
Adam Mielczarek Mielczarek
2022-01-03
Bardzo dobra firma!Świetny kontakt!🙂👍👌
Daniela Mysiorek
Daniela Mysiorek
2021-09-18
Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z usług firmy.Egzamin zdany za pierwszym razem.Kontakt z firmą bardzo dobry
4.9/5 - (45 votes)