190 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Marketing i reklama

Żyjemy w czasach, w których trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez kompleksowych działań marketingowych. Istnieje bardzo duży popyt na wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców. Czym zajmuje się specjalista ds. marketingu i reklamy? W zależności od specyfiki stanowiska i przedsiębiorstwa: przygotowuje materiały reklamowe, kontroluje ich dystrybucję w określonych kanałach (druki, media społecznościowe, prasa itd.), współpracuje z grafikami i copywriterami, zarządza lub partycypuje w projektach, analizuje statystyki, przygotowuje raporty i sporządza dokumentację, dysponuje budżetem reklamowym, nawiązuje współprace z partnerami i podwykonawcami, komunikuje się z pozostałymi działami organizacji. Dlatego kurs marketing i reklama online to szkolenie dla wszystkich zainteresowanych tematem marketingu.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Kurs marketing i reklama online przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. Po zakończeniu kursu można ubiegać się o posadę specjalisty ds promocji i marketingu w firmach, sklepach internetowych, działach marketingu i sprzedaży. Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracownidziałów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Reklama i wszystkie jej formy

  1. Co to jest reklama
  2. Mass Media w reklamie
  3. Co Klient ceni w reklamie

Reklama jako instrument promocji

  1. Reklama w promocji
  2. Rys historyczny reklamy
  3. Psychologia reklamy
  4. Rodzaje reklamy

Marketing w strukturze organizacyjnej firmy

  1. Organizacja działu marketingu
  2. Organizacja działu marketingu
  3. Decyzje marketingowe związane z polityka produktu
  4. Dystrybucja – i co dalej?
  5. Jak promować produkt?
  1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
  2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
  3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
  4. Personal branding szkolenie
  5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
  6. Określenie grupy docelowej w marketingu
  7. Jak sformułować cele marketingowe?
  8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
  9. Jak zacząć marketing internetowy?
  10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?

Opinie naszych klientów

5/5 - (72 votes)