Kurs Marketing
i Reklama
190 PLN
Cena kursu
TAK
Filmy
14 dni
Gwarancja zwrotu
60 h
Czas trwania
TAK
Certyfikat
Marketing i reklama
Żyjemy w czasach, w których trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez kompleksowych działań marketingowych. Istnieje bardzo duży popyt na wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców. Czym zajmuje się specjalista ds. marketingu i reklamy? W zależności od specyfiki stanowiska i przedsiębiorstwa: przygotowuje materiały reklamowe, kontroluje ich dystrybucję w określonych kanałach (druki, media społecznościowe, prasa itd.), współpracuje z grafikami i copywriterami, zarządza lub partycypuje w projektach, analizuje statystyki, przygotowuje raporty i sporządza dokumentację, dysponuje budżetem reklamowym, nawiązuje współprace z partnerami i podwykonawcami, komunikuje się z pozostałymi działami organizacji. Dlatego kurs marketing i reklama online to szkolenie dla wszystkich zainteresowanych tematem marketingu.
Przebieg kursu
- Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
- Uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
- Zaliczasz egzamin wewnętrzny – minimum 70% poprawnych odpowiedzi – w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
- Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Kurs marketing i reklama online przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. Po zakończeniu kursu można ubiegać się o posadę specjalisty ds promocji i marketingu w firmach, sklepach internetowych, działach marketingu i sprzedaży. Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracownidziałów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.
O nas
Szybki kontakt

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

Zaufało nam ponad
17 000 osób

Pewność wyboru
szybki kontakt

KRIS - Bezpieczeństwo

zaufało nam ponad 17 000 osób

Pewność wyboru
Materiał dydaktyczny
Reklama i wszystkie jej formy
- Co to jest reklama
- Mass Media w reklamie
- Co Klient ceni w reklamie
Reklama jako instrument promocji
- Reklama w promocji
- Rys historyczny reklamy
- Psychologia reklamy
- Rodzaje reklamy
Marketing w strukturze organizacyjnej firmy
- Organizacja działu marketingu
- Organizacja działu marketingu
- Decyzje marketingowe związane z polityka produktu
- Dystrybucja – i co dalej?
- Jak promować produkt?
- Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
- Do czego służy i co to jest strona internetowa
- Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
- Personal branding szkolenie
- Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
- Określenie grupy docelowej w marketingu
- Jak sformułować cele marketingowe?
- Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
- Jak zacząć marketing internetowy?
- Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?