Kurs Marketing
i Reklama

190 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Marketing i reklama

Żyjemy w czasach, w których trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez kompleksowych działań marketingowych. Istnieje bardzo duży popyt na wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców. Czym zajmuje się specjalista ds. marketingu i reklamy? W zależności od specyfiki stanowiska i przedsiębiorstwa: przygotowuje materiały reklamowe, kontroluje ich dystrybucję w określonych kanałach (druki, media społecznościowe, prasa itd.), współpracuje z grafikami i copywriterami, zarządza lub partycypuje w projektach, analizuje statystyki, przygotowuje raporty i sporządza dokumentację, dysponuje budżetem reklamowym, nawiązuje współprace z partnerami i podwykonawcami, komunikuje się z pozostałymi działami organizacji.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. Po zakończeniu kursu można ubiegać się o posadę specjalisty ds promocji i marketingu w firmach, sklepach internetowych, działach marketingu i sprzedaży. Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracownidziałów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Odtwórz wideo

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

Reklama i wszystkie jej formy

  1. Co to jest reklama
  2. Mass Media w reklamie
  3. Co Klient ceni w reklamie

Reklama jako instrument promocji

  1. Reklama w promocji
  2. Rys historyczny reklamy
  3. Psychologia reklamy
  4. Rodzaje reklamy

Marketing w strukturze organizacyjnej firmy

  1. Organizacja działu marketingu
  2. Organizacja działu marketingu
  3. Decyzje marketingowe związane z polityka produktu
  4. Dystrybucja – i co dalej?
  5. Jak promować produkt?
  1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga
  2. Do czego służy i co to jest strona internetowa
  3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę
  4. Personal branding szkolenie
  5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik
  6. Określenie grupy docelowej w marketingu
  7. Jak sformułować cele marketingowe?
  8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej?
  9. Jak zacząć marketing internetowy?
  10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać?

Opinie naszych klientów

Marcin Woźniak
Marcin Woźniak
2022-02-28
polecam
Beata Wieczorek
Beata Wieczorek
2022-02-24
Wszystkim polecam kurs . Bezcenna wiedza, miła i profesjonalna obsługa.
Renata Karasińska
Renata Karasińska
2022-01-25
uczestniczyłam w kursie z podstaw cukiernictwa, wiele przydatnych informacji, jestem bardzo zadowolona
dk. Mariusz Wrzesiński
dk. Mariusz Wrzesiński
2022-01-23
Jestem naprawdę bardzo zadowolony z kursu i samego szkolenia. Dużo dobrej wiedzy i naprawdę wszystko na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam.
Paweł Kozowicz
Paweł Kozowicz
2022-01-21
bardzo dobra firma.
SOUS Gdansk
SOUS Gdansk
2022-01-15
Bardzo polecam tą firmę i jej kursy.
Woy
Woy
2022-01-15
Bardzo dobry kontakt z firmą.Ciekawe i przydatne materiały do nauki.Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z tej formy nauki.
Ania K.
Ania K.
2022-01-12
Można uzyskać dużo wiedzy za małe pieniądze.
Adam Mielczarek Mielczarek
Adam Mielczarek Mielczarek
2022-01-03
Bardzo dobra firma!Świetny kontakt!🙂👍👌
Daniela Mysiorek
Daniela Mysiorek
2021-09-18
Polecam wszystkim którzy chcą skorzystać z usług firmy.Egzamin zdany za pierwszym razem.Kontakt z firmą bardzo dobry
5/5 - (69 votes)