Doskonalenie kompetencji kierowniczych

350 PLN

Cena kursu

TAK

Filmy

14 dni

Gwarancja zwrotu

60 h

Czas trwania

TAK

Certyfikat

Doskonalenie kompetencji kierowniczych

Założeniem kursu jest wsparcie merytoryczne zarówno dla aktualnej kadry menedżerskiej, jak i osób, które dopiero aspirują na kierowniczy etat. Niezależnie od branży, odpowiedzialna praca na takim stanowisku wymaga znajomości określonych metod usprawniających pracę i zarządzanie zasobami ludzkimi. Wynosząc ze szkolenia wiele przydatnej wiedzy, w codziennych działaniach można się wykazać większą odpowiedzialnością, innowacyjnością, skutecznością, decyzyjnością oraz kreatywnością. Ukończenie szkolenia jest przydatne dla każdego, kto rozwija karierę zawodową, ale także w ramach działalności gospodarczej oraz instytucji, nie tylko firm MŚP lub korporacji i największych zakładów.

Przebieg kursu

Do kogo adresowany jest ten kurs?

  1. Urzędnicy, kierownicy instytucji w całym kraju a także osoby pragnące pracować w charakterze kierownika/menadżera.
  2. Ze szkolenia powinni skorzystać osoby nie mające wykształcenia administracyjno prawnego, a chcące zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie w administracji.

O nas

Szybki kontakt

ris.jpg

Krajowy Rejestr
Instytucji Szkoleniowych

orzel.jpg

Zaufało nam ponad
17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

szybki kontakt

ris.jpg

KRIS - Bezpieczeństwo

orzel.jpg

zaufało nam ponad 17 000 osób

edukacji-logo-2020-200.png

Pewność wyboru

Materiał dydaktyczny

  1. Rola i zadania menadżera/kierownika
  2. Definicje kierownika i menadżera
  3. Szczeble zarządzania
  4. Funkcje zarządzania realizowane przez menedżerów
  5. Rola menadżera w organizacji
  6. Podstawowe zasady zarządzania
  1. Rola i znaczenie kompetencji kierowniczych
  2. Umiejętności menedżerskie i cechy lidera
  3. Definicje kompetencji
  4. Struktura kompetencji
  5. Kompetencje kierownicze
  1. Rozwój i doskonalenie kompetencji menedżerskich
  2. Ideał menedżera/kierownika
  3. Rozwój kompetencji menedżerskich
  1. Znaczenie i rozwój kompetencji menedżerskich w przedsiębiorstwie zorientowanym na wiedzę
  2. Kompetencje menedżera w przedsiębiorstwie zorientowanym na wiedzę
  3. Kształtowanie kompetencji menedżerskich
  1. Innowacyjność i kreatywność w procesie doskonalenia kompetencji kierowniczych
  2. Twórczość, innowacyjność, a kreatywność.
  3. Menedżer kreatywny
  4. Menedżer zorientowany na innowacje
  5. Najważniejsze kompetencje kierownicze w kontekście faz rozwoju firmy/organizacji
  1. Typologia kierowników i menedżerów
  2. Style kierowania oraz ich wpływ na kształtowanie i zmiany w firmie
  3. Czynniki wpływające na stosowanie danego stylu kierowania
  4. Wpływ stylu kierowania na proces przeprowadzania w firmie zmian
  1. Rozwój kompetencji kierowniczych poprzez coaching
  2. Czas na coaching kierownika
  3. Doskonalenie kompetencji kierownika na etapie przed rozpoczęciem wprowadzania zmian
  4. Doskonalenie kompetencji kierownika na etapie fazy zakończenia oraz strefy pustki
  5. Doskonalenie kompetencji kierownika na etapie fazy nowy początek
  6. Doskonalenie kompetencji kierownika, kiedy zmiany zostały już dokonane
  7. Zdobywanie wiedzy, a rozwój kierownika
  8. Wiedza, a rozwój

Opinie naszych klientów

4.9/5 - (63 votes)