Kurs Trener Sprzedaży

 

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy. Kurs pomaga w pojęciu pracy: Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.

Kurs Trener Sprzedaży

Kurs Trener Sprzedaży

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

Kurs Trener Sprzedaży

Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą.


W celu osiągnięcia pełnej wiedzy i bardzo dobrej znajomości treści zakresowej szkolenia.
 

Kurs Trener Sprzedaży1. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu,Joe Vitale,2014, Wyd Onepress

2. Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki,Paweł Tkaczyk,2011, Wyd Onepress

Literatura dostępna online

1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski

2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz

3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy

4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

Kurs Trener Sprzedaży

Kurs Trener Sprzedaży

MODUŁ I

1. Profesjonalne techniki sprzedaży

2. Formy sprzedaży

3. Proces sprzedaży a kobiety i mężczyźni

4. Analiza zachowania nabywcy

5. Idealny handlowiec

6. Pozytywne nastawienie

7. Charakterystyka klientka + role w procesie zakupu

MODUŁ II

1. Motywy decyzji klienta

2. Reakcja nie

3. Dysonans pozakupowy

4. Znaczenie indywidualnego traktowania klienta

5. Magiczne słowa ułatwiające sprzedaż

6. Przyczyny niezadowolenia klientów

7. Profesjonalna obsługa klientów

8. Pro kliencki model sprzedaży

9. O komunikacji interpersonalnej

MODUŁ III

1. Szczegółowa analiza etapów pro klienckiego modelu sprzedaży

2. Psychologiczne typy klientów

3. Trudności w obsłudze klientów


Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego

1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.

2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.

3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Zobacz więcej

O Firmie

Aktualne Kursy

Kurs Trener Sprzedaży online – Zapraszamy !

About the Author