Kurs Specjalista E-Biznesu

 

Kurs Specjalista E-Biznesu

Kurs Specjalista E-Biznesu

Kurs Specjalista E-Biznesu

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

1. Wprowadzenie

Pojęcie e-biznesu

Podstawowe pojęcia w e-biznesie

Zalety e-biznesu

4 najważniejsze elementy e-biznesu

2. E-biznes – charakterystyka

Gospodarka elektroniczna

Ekonomia w e-biznesie

Funkcjonowanie oraz mechanizmy gospodarki sieciowej

Rodzaje transakcji, rynki dóbr i usług w e-biznesie

Tworzenie relacji i sieci

3. Różne strategie w e-biznesie

Trójkąt strategiczny

4. Różne modele e-biznesu wg P. Greenspuna

5. Budowanie świadomości marki w e-biznesie – branding

Poznanie grupy docelowej

Pozycjonowanie i branding

Różne sposoby na nazwanie serwisu www e-firmy

6. Automatyzacja w e-biznesie

Automatyzacja jako klucz do sukcesu w e-biznesie

Outsourcing

7. Dystrybucja w e-biznesie

Strony internetowe

Sklep internetowy

Partner strategiczny

Aukcje internetowe

8. Zasady copywritingu

AIDA

Pisanie o korzyściach, które są poparte cechami

Zasada 3 czynników

Oddziaływanie na emocje – wizualizacje

Najskuteczniejsza technika w copywritingu – napisz, poczekaj, zredaguj

9. E-mail marketing

E-zin

Newsletter

Kursy e-mailowe

Komercyjne mailingi

10. Skuteczne maile – struktura i zasady tworzenia

Budowa maila – zasady

Porady dotyczące pisania skutecznych maili

11. Marketing w e-biznesie

Pojęcie świadomego marketingu

Kampania reklamowa

Wskaźniki marketingowe

Mechanika działania dźwigni marketingowej

Skuteczność kampanii reklamowych (wskaźnik CR)

Sposób na sprawdzenie, czy naszą e-firmę stać na reklamę

12. Prowadzenie e-biznesu – wskazówki

Zmiany w kulturze pracy

Zarządzanie zmianami

Planowanie w e-biznesie

13. Przekształcanie biznesu w e-firmę

Powołanie zespołu

Określenie kierunku zmian

Poznanie klienta

Analiza istniejących procesów

Upraszczanie procedur

Planowanie i przygotowanie technicznych oraz alternatywnych rozwiązań

Materiał video

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe ?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?

9. Jak zacząć marketing internetowy ?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?

 

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy. Kurs pomaga w pojęciu pracy: Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.

 

Specjalista E-biznesu

Specjalista E-biznesu

Specjalista E-biznesu

Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy.

Cena kursu online: 350.00 PLN  

zapisz się          przebieg kursu          program kursu

Cena kursu stacjonarnego: 1200.00 PLN

 

Specjalista e-biznesu
Rynek e-commerce z roku na rok staje się coraz istotniejszy zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Biznes przeniesiony do sieci może być niezwykle dochodowym biznesem, wymaga jednak kompetencji, zrozumienia istoty handlu online, który pod wieloma względami różni się od tradycyjnego. Specjalista e-biznesu, zdobywający wiedzę między innymi z tego kursu, jest przygotowany zarówno do pracy w dziale handlu i marketingu, jak i założenia własnego sklepu. Wśród jego codziennych obowiązków należy wymienić tworzenie opisów produktów (lub  zlecanie ich przygotowania), administrowanie sklepem, księgowanie płatności, kontrolowanie finansów, kontakt z klientami, działania promocyjne czy wprowadzanie nowych produktów do asortymentu. Jednym słowem, specjalista ma na celu rozwój e-sklepu i stopniowe zwiększanie jego rentowności.

Kurs Specjalista E-Biznesu – zapraszamy !

About the Author