Kurs Specjalista E-Biznesu
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy. Kurs pomaga w pojęciu pracy: Jako kadra zarządzająca i kierownicza w sektorze handlowym w biurach sprzedaży, obsługi klienta, działach marketingu.

Kurs Specjalista E-Biznesu
Przebieg kursu
1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
3. zaliczasz egzamin wewnętrzny
– minimum 70% poprawnych odpowiedzi
– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Ile trwa kurs?
Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowe.
Lecz nie dłużej niż 60 dni od momentu momentu pierwszego logowania do platformy.
Kurs Specjalista E-Biznesu
Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą.
1. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu,Joe Vitale,2014, Wyd Onepress
2. Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki,Paweł Tkaczyk,2011, Wyd Onepress
Literatura dostępna online
1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski
2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz
3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy
4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak
Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )
1. Wprowadzenie
Pojęcie e-biznesu
Podstawowe pojęcia w e-biznesie
Zalety e-biznesu
4 najważniejsze elementy e-biznesu
2. E-biznes – charakterystyka
Gospodarka elektroniczna
Ekonomia w e-biznesie
Funkcjonowanie oraz mechanizmy gospodarki sieciowej
Rodzaje transakcji, rynki dóbr i usług w e-biznesie
Tworzenie relacji i sieci
3. Różne strategie w e-biznesie
Trójkąt strategiczny
4. Różne modele e-biznesu wg P. Greenspuna
5. Budowanie świadomości marki w e-biznesie – branding
Poznanie grupy docelowej
Pozycjonowanie i branding
Różne sposoby na nazwanie serwisu www e-firmy
6. Automatyzacja w e-biznesie
Automatyzacja jako klucz do sukcesu w e-biznesie
Outsourcing
7. Dystrybucja w e-biznesie
Strony internetowe
Sklep internetowy
Partner strategiczny
Aukcje internetowe
8. Zasady copywritingu
AIDA
Pisanie o korzyściach, które są poparte cechami
Zasada 3 czynników
Oddziaływanie na emocje – wizualizacje
Najskuteczniejsza technika w copywritingu – napisz, poczekaj, zredaguj
9. E-mail marketing
E-zin
Newsletter
Kursy e-mailowe
Komercyjne mailingi
10. Skuteczne maile – struktura i zasady tworzenia
Budowa maila – zasady
Porady dotyczące pisania skutecznych maili
11. Marketing w e-biznesie
Pojęcie świadomego marketingu
Kampania reklamowa
Wskaźniki marketingowe
Mechanika działania dźwigni marketingowej
Skuteczność kampanii reklamowych (wskaźnik CR)
Sposób na sprawdzenie, czy naszą e-firmę stać na reklamę
12. Prowadzenie e-biznesu – wskazówki
Zmiany w kulturze pracy
Zarządzanie zmianami
Planowanie w e-biznesie
13. Przekształcanie biznesu w e-firmę
Powołanie zespołu
Określenie kierunku zmian
Poznanie klienta
Analiza istniejących procesów
Upraszczanie procedur
Planowanie i przygotowanie technicznych oraz alternatywnych rozwiązań
14. Podsumowanie
Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego
1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.
2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.
3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Specjalista E-biznesu
Specjalista E-biznesu
Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Szkolenie skierowane w celu kształcenia kadry działów handlowych i marketingowych a przede wszystkim kadry kierowniczej. Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy.
Cena kursu online: 350.00 PLN
zapisz się przebieg kursu program kursu
Cena kursu stacjonarnego: 1200.00 PLN