Kurs Pozyskiwanie Klientów
Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób prowadzących lub chcących założyć działalność gospodarczą. Osób zainteresowanych marketingiem od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Kurs Pozyskiwanie Klientów
Przebieg kursu
1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
3. zaliczasz egzamin wewnętrzny
– minimum 70% poprawnych odpowiedzi
– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
Kurs Pozyskiwanie Klientów
Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą.
W celu osiągnięcia pełnej wiedzy i bardzo dobrej znajomości treści zakresowej szkolenia.
1. Komunikacja marketingowa,Teresa Taranko,2015, Wyd Wolters Kluwer
2. Socjotechnika,Tomasz Trejderowski,2015, Wyd Eneteia
Literatura dostępna online
1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski
2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz
3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy
4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak
Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )
Dlaczego tracisz i zdobywasz i tracisz Klientów ?

Kurs Pozyskiwanie Klientów
Czy znasz mocne strony swojego biznesu?
Zatroszcz się o swojego klienta
Relacje z partnerem biznesowym
Straciłem klienta biznesowego – co robić?
Najlepsze metody na pozyskiwanie Klientów
Dialog, jako sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klienta
Pasywne pozyskiwanie klientów
Aktywne pozyskiwanie klientów
Gdzie mam szukać Klientów ?
Stwórz bazę kontaktów
Osobowe źródła informacji i nie tylko…
Książki telefoniczne
Najbardziej popularne strony internetowe z danymi teleadresowymi
Panorama Firm
Yellow Pages
W jaki sposób zdobyć Klienta ?
Najważniejsze aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę prowadząc rozmowę z klientem
Osobowość a typy klientów
Definicja osobowości
Definicja temperamentu
Marketing relacyjny
Znaczenie marketingu relacyjnego (partnerskiego)
Kształtowanie relacji z klientami
Znaczenie empatii w marketingu relacyjnym
Klient strategiczny
Kategorie klientów
Czynniki decydujące o znaczeniu klienta
Definicje pojęcia kluczowy klient
Zasady budowania relacji z kluczowymi klientami
Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego
1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.
2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.
3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.