Kurs Negocjacje w Biznesie

 

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie kierowane jest do wszystkich  chcących posiąść umiejętności negocjatora – erystyka, doboru argumentów, charyzma, wiedza i doświadczenie. Umiejętności te pozwolą na zrealizowanie wyznaczonych  przez CIEBIE  celów.

 

Efektywne Negocjacje w Biznesie

Kurs Negocjacje w Biznesie

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

Kurs Negocjacje w Biznesie

Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z proponowaną poniżej literaturą uzupełniającą.

W celu osiągnięcia pełnej wiedzy i bardzo dobrej znajomości treści zakresowej szkolenia.

Kurs Negocjacje w Biznesie

1.U. Kałążna-Drewińska, Negocjacje w biznesie. Kluczowe problemy, Wrocław 2006.

2. Mała Wielka Firma. 7 Sekretów Efektywnego Zarządzania,Jankowski Marek,2013, Wyd Wydawnictwo Studio EMKA

Literatura dostępna online

1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski

2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz

3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy

4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

Kurs Negocjacje w Biznesie

Kurs Negocjacje w Biznesie

MODUŁ I

Jak być skutecznym negocjatorem?

1. Poznaj swoich sprzymierzeńców!

a. Twoje cechy – Twój potencjał.

b. Negocjator – między perfekcjonizmem a słabościami.

c. Typy negocjatorów.

2. Nie jesteś sam, czyli jak tworzyć dobry zespół negocjacyjny?

a. Sposoby na podział zadań w zespole, który zwiększy Waszą skuteczność.

b. Lider, oponent, kontroler, czyli wyznaczamy role odgrywane przy stole negocjacyjnym.

c. Inne zabiegi personalne, które pomogą Ci uskutecznić Twoje zamiary.

3. Praca zespołowa – wyznaczanie celów i projektowanie porozumienia.

a. Zalety pracy projektowej i pracy w grupie.

MODUŁ II

Wiem, co robię! – Porady dotyczące świadomego kształtowania negocjacji, jeszcze przed ich rozpoczęciem.

1. Wybór modelu i świadomość stylu jako wyznaczniki sukcesu negocjacyjnego.

a. Wiodące modele negocjacyjne.

b. Style negocjacyjne, z którymi możesz zetknąć się w świecie biznesu.

2. Proces przygotowania do negocjacji – detale, których nie można pominąć.

a. Istotne znaczenie procesu przygotowania.

b. Na co zwrócić uwagę, przygotowując się do podjęcia negocjacji?

c. Propozycja rozwiązania jako faworyt albo: dlaczego warto zdecydować się na pracę według projektu BANTA?

d. Czy warto mieć scenariusz? A może lepiej… opracować program?

MODUŁ III

Działamy! Poznaj tajniki negocjacji, które pomogą Ci zrealizować Twoje biznesowe plany.

1. Struktura organizująca proces negocjacji.

a. Fazy negocjacji, ważne metody i przydatne praktyki.

2. Perspektywa porozumienia – dlaczego nieustannie musimy mieć ją na uwadze?

a. W drodze do konsensusu – wspólnota komunikacyjna.

3. Figury retoryki negocjacyjnej – chwyty i techniki, czyli taktyka, bez której nie można się obejść.

a. Chwyty i techniki negocjacyjne – uwagi wstępne.

b. Działanie przez ustępowanie – zalecenia ogólne.

c. Sztuka skutecznego przedstawiania żądań.

d. Zbiór technik negocjacyjnych do praktycznego wykorzystania.

4. Etyka a negocjacje – o czym warto pamiętać?

a. Między perswazją a manipulacją – na co należy uważać stosując niektóre techniki?

b. S.O.S, czyli co robić, gdy partner wdraża zabiegi manipulacyjne?

MODUŁ IV

(Nie)pisane kody, czyli jak radzić sobie w szczególnie wymagających sytuacjach negocjacyjnych.

1. Kody kulturowe i komunikacyjne, których znajomość będzie wspierać Twoje działania.

a. Biznesowe zwyczaje komunikacyjne w wybranych kręgach kulturowych
– wiedza, którą zastosujesz w praktyce.

b. Specyfika pracy z najczęstszymi partnerami Polaków w negocjacjach międzynarodowych.

2. Komunikacja perswazyjna i sygnały niewerbalne – kilka słów
o czytaniu między wierszami.

a. Zmysły w świecie biznesu.

b. O granicach, których nie należy przekraczać.

c. Miejsce ma znaczenie.

 


Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego

1. Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.

2. Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.

3. Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Zobacz więcej

O Firmie

Aktualne Kursy

Kurs Negocjacje w Biznesie online – Zapraszamy !

About the Author