Kurs Marketing Internetowy

 

 

 

Kurs Marketing Internetowy

Kurs Marketing Internetowy

Kurs Marketing Internetowy

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

I MODUŁ Marketing w handlu elektronicznym

1. Marketing relacyjny – główne cechy

2. Cele biznesowe takich aplikacji są czworakie:

3. Rodzaje reklamy internetowej

II MODUŁ Wprowadzenie do Gospodarki Elektronicznej

1. Technologie gospodarki elektronicznej

2. Rozwiązania e-commerce

3. Platformy B2B

4. Płatności elektroniczne

III MODUŁ E-commerce w nowoczesnym biznesie

1. Rodzaje sklepów – klasyfikacja produktów

2. Programy do obsługi internetowego sklepu:

3. Zarządzanie sklepem internetowym

Materiał video

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe ?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie  strategii marketingowej ?

9. Jak zacząć marketing internetowy ?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?

 

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

 

Gdzie mogę podjąć pracę po ukończeniu kursu?

Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

 

Kurs Marketing Internetowy

Kurs Marketing Internetowy

Marketing internetowy

Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracowników działów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

Cena kursu online: 190.00 PLN

zapisz się          przebieg kursu          program kursu

Cena kursu stacjonarnego: 600.00 PLN

 

Marketing internetowy
Coraz więcej firm przekonuje się, że na marketing w Internecie warto przeznaczać znaczną część budżetu reklamowego, tym samym budując wizerunek i pozyskując klientów przede wszystkim online. Wyspecjalizowani w tym kierunku pracownicy: obsługują media społecznościowe i blogi, koordynują płatną reklamę i organiczne pozycjonowanie, przygotowują i wdrażają kampanie online, odpowiadają za komunikację z klientami i partnerami, analizują statystyki, przygotowują raporty i pozostają na bieżąco z wydarzeniami w Internecie (reagując na nie za pomocą narzędzi RTM – real time marketingu).

Kurs Marketing Internetowy online – Zapraszamy !

About the Author