Kurs Marketing i Reklama

Kurs Marketing i Reklama

Kurs Marketing i Reklama

Materiał dydaktyczny ( obowiązkowy )

 I MODUŁ Reklama i wszystkie jej formy

1. Co to jest reklama

2. Mass Media w reklamie

3. Co Klient ceni w reklamie

II MODUŁ Reklama jako instrument promocji

1. Reklama w promocji

2. Rys historyczny reklamy

3. Psychologia reklamy

4. Rodzaje reklamy

III MODUŁ Marketing w strukturze organizacyjnej firmy

1. Organizacja działu marketingu

2. Organizacja działu marketingu

3. Decyzje marketingowe związane z polityka produktu

4. Dystrybucja – i co dalej?

5. Jak promować produkt?

Materiał video

1. Blog firmowy. Czyli jak prowadzić bloga

2. Do czego służy i co to jest strona internetowa

3. Jak pisać dobre teksty na bloga i stronę

4. Personal branding szkolenie

5. Jak stworzyć stronę internetową ? Poradnik

6. Określenie grupy docelowej w marketingu

7. Jak sformułować cele marketingowe ?

8. Przykładowy plan marketingowy. Jak rozpocząć opracowanie strategii marketingowej ?

9. Jak zacząć marketing internetowy ?

10. Ciekawe posty na facebooka ! Co warto wrzucać ?

Przebieg kursu

1. kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.

2. uczestniczysz w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi

3. zaliczasz egzamin wewnętrzny

– minimum 70% poprawnych odpowiedzi

– w razie nie powodzenia prosimy o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)

4. Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową

 

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. Po zakończeniu kursu można ubiegać się o posadę specjalisty ds promocji i marketingu w firmach, sklepach internetowych, działach marketingu i sprzedaży. Szkolenie kierowane jest do wszystkich pracownidziałów marketingu i działów sprzedaży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie. Osób zainteresowanych marketingiem internetowym od strony praktycznej, chcące podnieść swoje kwalifikacje pod kątem zawodu z przyszłością.

 

Kurs Marketing i Reklama

Kurs Marketing i Reklama

Marketing i reklama

Kursant może podnieść swoje umiejętności kursem doszkalającym-rozwojowym. Szkolenie przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. A także osób rozważających rozpoczęcie własnej działalności w Internecie.

Cena kursu online: 190.00 PLN

zapisz się          przebieg kursu          program kursu

Cena kursu stacjonarnego: 800.00 PLN

 

Marketing i reklama
Żyjemy w czasach, w których trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez kompleksowych działań marketingowych. Istnieje bardzo duży popyt na wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców. Czym zajmuje się specjalista ds. marketingu i reklamy? W zależności od specyfiki stanowiska i przedsiębiorstwa: przygotowuje materiały reklamowe, kontroluje ich dystrybucję w określonych kanałach (druki, media społecznościowe, prasa itd.), współpracuje z grafikami i copywriterami, zarządza lub partycypuje w projektach, analizuje statystyki, przygotowuje raporty i sporządza dokumentację, dysponuje budżetem reklamowym, nawiązuje współprace z partnerami i podwykonawcami, komunikuje się z pozostałymi działami organizacji.

Kurs Marketing i Reklama online – Zapraszamy !

About the Author